czwartek, 17 listopada 2016

Michał Winiarski

Cześć :) Całkiem niedawno skończyłam portret Michała Winiarskiego, naszego polskiego siatkarza z przepięknymi oczyskami :D, którego sprezentowałam potem koleżance na urodziny. Oto i on:


Nie umiem robić zdjęć/skanować tak,żeby zdjęcie/skan wyglądało potem jak rysunek, jakieś wskazówki? ;p

Czas: w sumie z 6-7 h
Ołówki: od 4H po 8B
A4, zwykły papier (muszę zainwestować w jakiś lepszy)


Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona, aczkolwiek muszę się nauczyć jeszcze rysować włosy no i te żyły na ręce wyszły średniawo. Mam znowu problem co narysować następne, jakieś propozycje? >.>

3 komentarze:

  1. Ja Cię nauczę robić zdjęcia. :v
    Okej, to kupię Ci na urodziny blok. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, tylko taki z takimi porządnymi kartkami, z dobrą gramaturą! :D

      Usuń
    2. nie bój nic, mam się kogo radzić w razie czego :P

      Usuń